torsdag 15. november 2012

Søtt bursdagskort til en liten jente:)

Jeg fikk en bestilling på bursdagskort til ei lita jente som fyller 1 år:) 
Tenkte at siden hun er så liten så er det begrenset hvor mye
hun vil bry seg om det, så jeg laget det litt for foreldrene også:)


Motivet er noe jeg har hatt liggende som jeg kjøpte 
for lenge siden hos Foto Knudsen. I tillegg har jeg brukt en die fra 
Spellbinders (Picot Edge Circles), og Dymo-tape.


Jeg har også brukt halvperler for å pynte litt ekstra på hver side. 
Inni kortet har eg stemplet såpebobler og brukt litt Glossy Accents 
på dem. Jeg har også brukt et skum-hjerte som pynt. 
De rosa arkene har jeg preget med pregeplate 
fra Fiskars. Sverten er fra Tim Holtz (Ink Pad).


Baksiden har også samme die, bare litt mindre. 


 Håper mottakeren blir fornøyd:)

Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordring: 
Totally Paper Crafts - Challenge #142 (Cute and Girly)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar