torsdag 8. mai 2014

Konfirmant!

Dette bestillingskortet var en artig kombinasjon og en liten utfordring.
Konfirmantjenta er glad i fotball og One Direction.
I tillegg er hun glad i fargen rosa. Men det er nettopp
det jeg liker; utfordrende kort:)



Jeg har tatt utgangspunkt i fargen rosa. Jeg fant et passende bilde av
en fotball foran et mål på en side jeg er medlem av på Facebook;
The digistamp Shack. Så har jeg redigert bildet sånn at det passet til kortet.
Jeg ville ikke skrive rett på bildet, så jeg satte på
vellumpapir og skrev på det i stedet. Diktet fant jeg på her.
I tillegg har jeg satt på en charm; fotballtrøye.




Bildet av One Direction har jeg funnet i nettavisen adressa.no (Foto: Sony Music). Jeg har så redigert det til ønsket størrelse og klipt det ut. Gutta er nok litt eldre nå enn på bilde, men syntes det passet med et bilde der de er litt pent kledd siden det er et konfirmasjonskort.

Jeg har noen kort liggende med ferdigprega tekster,
disse er to av dem. De var i utgangspunktet hvite,
så jeg har svertet de med Distress Ink og stiftet dem fast.
Ellers har jeg hatt på halvperler og metallhjørner.
Inni kortet har jeg brukt biter av samme mønsterark også
har jeg brukt en die som fulgte med i Papercraft Essentials 106. På siden det skal skrives på har jeg brukt en hjørnedie fra Marianne Design (Anja lite hjørne).
 
Jeg vil gjerne være med på disse utfordringene med dette kortet:
 Card and Scrap: #75 Brug Billede
Crafting by Designs: May Anything Goes
Suzy Bee's Bloomin' Challenge Blog: #27 Anything Goes

4 kommentarer:

  1. Thanks for sharing your lovely creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 27 'anything goes' - hope to see you again soon, Hazel, DT x

    SvarSlett
  2. Den bestillingsutfordringen besto du med glans! Kjempeflott konfirmasjonskort, herlige detaljer! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Card and Scrap!
    DT Unni A

    SvarSlett
  3. Fabulous design! Thanks so much for sharing it with us at Suzy Bee's. Hugs x

    SvarSlett
  4. Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
    reading it, you are a great author.I will make sure to
    bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage that you continue your great work,
    have a nice evening!

    SvarSlett